24 maj 2011

Inte oväntat

Ingen diagnos
Det barn som mamman släpat iväg för att få en diagnos utställd har nu förklarats vara helt utan något som helst syndrom.

Inte oväntat, men pappan, Barnens Farmor och jag gläds.

Hur Hon tog det?
Det skiter jag egentligen i, men en förhoppning till omsorg och lite klöver åt henne bör ha torkat in. Sånt svider, vilket definitivt inte gläder mig.

Vafalls?
Näpp. Sätter man sig själv före barnen, så blir det alltid de som drabbas när det hårdnar.

Sån är Hon.

4 kommentarer:

Mummel sa...

Som sagt, utred gärna, bättre det än att en massa halvkunniga spekulerar i om det möjligen kan vara så att...

Skönt för er alla med klara papper, skulle jag vilja säga, och särskilt för barnet som nu kan fortsätta sin bana som alldeles normalstörd!!!

Plastfarfar sa...

Det har kostat barnet en skolutflykt och en idrottsdag. Väl så mycket som det har kostat oss skattebetalare i kronor och ören.

Ullah sa...

Att hon inte låter hon undersöka sig själv, så hon får reda på det många (men inte tillräckligt många) redan förstått, att hon är en fara för sig själv och andra.

Plastfarfar sa...

Hon har säkert fått diagnos eftersom hon ju är kontinuerligt sjukskriven, men vi vet inte vad de(n?)n går ut på.

De två jag har hört är gamla.